The Basic Principles Of شرکت وب مهر

Wiki Article

… روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. … روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. … روز قدس روز جدایی حق و باطل است. من از خداوند تبارک و تعالی خواهانم که غلبه بدهد اسلام را بر همه قشرهای عالَم؛ بر همه مستکبرین، مستضعفین را غلبه بدهد. و از خدای تبارک و تعالی خواهانم که برادرهای ما را در فلسطین، در جنوب لبنان و در هر جایی از عالَم که هستند، از دست مستکبرین و از دست چپاولگران نجات بدهد.»

آیت الله خامنه ای با تاكید بر اینكه اظهار نظر ایشان به معنای تكلیف بر اعضای مجلس خبرگان نیست تصریح كردند كه با این گونه اقدامات و حذف کسانی که در مسائل جزیی اختلاف نظر دارند ، مخالف اند.

در باب آینده سیاسی هاشمی، این گزینه هم مطرح است که ایشان دیر یا زود از مناصب انتصابی اش کنار گذاشته می شود. شما چه نظری در این باره دارید؟

هر شرکتی پس از ثبت در اداره ثبت شرکت‌ها باید اقدام به تعیین دارندگان امضا مجاز نماید. پس از تعیین دارندگان امضای مجاز شما موظف هستید در بیشتر اوراقی که به امضای این افراد می‌رسد، مهر شرکت را نیز درج نمایید.

پدر ارجمند ما و فرزند خدوم و فداکار نهضت و ملت "هاشمی رفسنجانی" کسی است که به دلیل نقش بی بدیل و ماندگار خویش در همه عرصه های انقلاب در بیش از نیم قرن اخیر، بیشترین سهم را از این حملات و اقدامات مخالف با شرع و قانون و اخلاق داشته است.

You are able to rename any part by clicking within the icon that appears, rearrange sections by clicking and dragging them, or delete sections by clicking the icon.

اینان اما از این مسئله غافل اند که اقدام آنها در اطلاع رسانی اینگونه ی خبر ها و پیوند زدن این دو ماجرا به یکدیگر در اصل خود به این شایعات دامن می زند تا باز برخی رسانه های خارجی عنوان کنند که " حامیان دولت معتقدند بازنشسته شدن رئیس بهشت زهرا اقدامی سیاسی از سوی شهردار تهران است. پس شایعات صحت دارد."

پیام تسلیت هاشمی رفسنجانی به مناسبت درگذشت عبدالعزیزحکیم

نه، خودش به هیچ وجه از ریاست مجلس خبرگان استعفا نخواهد داد. مگر اینکه مجلس خبرگان در سال آینده، هنگام انتخاب هیات رئیسه، زیر فشار به هاشمی ریاست هاشمی رای ندهد و گر نه هاشمی در مقام رئیس مجلس خبرگان باقی خواهد ماند؛ زیرا هاشمی باقی ماندن در مسند ریاست مجلس خبرگان را تکلیفی برای خودش و لازمه تثبیت و بقای نظام می داند.

.. این رویه را كاملا تائید میكنم این هشدار ها برای من دلنشین است

     استفاده از سرورهایی با سرعت بالا و بدون محدودیت در فضای و پهنای باند.

رضایی گفت: اگر چه در انتخابات دهم نتوانستم آرای لازم را برای تصدی ریاست جمهوری کسب کنم، اما این فرع مساله است و مساله مهم احساس خطری بود که از همان ابتدای ورود به عرصه انتخابات برای کشور احساس می کردم و اگر این احساس نبود هرگز وارد صحنه انتخابات نمی شدم.

البته همان دیروز جواد امام، عضو شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و رئیس ستاد تهران میرحسین موسوی (و همین‌طور پدر عاطفه امام که بازداشت یا در واقع ربودنش خبرساز شد)، بعد از ۹۳ روز انفرادی و با وثیقه ۲۰۰ میلیون تومانی آزاد شد.

اگر هاشمی نه دچار انفعال شود و نه از در تقابل درآید، پس چه رویکردی را اتخاذ می کند؟

Report this wiki page